Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2010 22:20 - Искам, но...
Автор: solete Категория: Лични дневници   
Прочетен: 832 Коментари: 1 Гласове:
6



 "Искам винаги да обичам така красиво" Страшно много ми харесаха тези думи, но и страшно много ме замислиха те за истинския смисъл на любовта и най- вече за моята любов и моите чувства. Макар да не съм дете, някак наивно и по детски вярвам още в нея и я чакам. Толково силно искам да я изживея с всичките и екстри и лоши и добри. Обича ми се истински, не два пъти седмично, нито сеска по задължение и за лека нощ, нито подаръците направени от сърце. Липсва ми човека, времето с него, което той прекарва в работа или по мъжки. Липсва ми смелостта му да поиска нещо повече, да поиска не просто да преспи вкъщи и да има четка за зъби в банята. Искам не просто красиво украшение на пръста си, а смелостта му, желанието му за НИЕ. 
Той винаги повтаря, че и на това ще му дойде времето,  и добавя един ден. Но аз не мога и не искам да чакам този ден. Да обичам го, спор няма, но има но. Искам да живея, сега , не утре или другата година , а точно днес, в този момент, да се почувствам обичана и желана , да намеря моя човек, таткото на моите деца, човека за когото да дам всичко, както и той за мен при това без страх. Животът е толкова кратък, днес разбах за смърта на не близък човек и пак ми стана неприятно, пак останах изненадана и ми стана мъчно.  Така се замислих за живота и това дали го изживявам правилно, както и дали  съм истински щастлива с него.
 Боже, този човек никога не ме е наранявал истински, никога не ми изневери, никога не ми посегна, никога не ми се развика, но и никога не си опита да разбере какво е времето вътре в мен, не ме разбра напълно...Спирам!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanticgirl25 - Предполагам ако не ти харесва можеш да го смениш?
01.07.2023 17:05
Но като познавам вашата зодия жените се вкопвчате в мъжете и край. Щом не те иска щом не идва да спи при теб това е сигурен знак че те има за нещо забавно докато има нужда. Изпитала съм го. Когато след секс мъжа казва аз си тръгвам. Защото е женкар и не иска да седи и да те виждат хората с него. Сякаш аз съм грозна. Това вашето никак не ми звучи добре. Дано да се е променил
Научи го от сега нещата които изискваш от него. Аз споделям какъв баща на децата си искам да имам, да си разделяме отговорностите. Ако ще седи и да гледа и да пие бира такъв не ми трябва. Само човек който те обича ще ти помогне с чинии, ще изхвърли боклука, ще смени памперс, ще сготви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: solete
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27827
Постинги: 9
Коментари: 7
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930