Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2011 00:44 - Самота, не идвай!
Автор: solete Категория: Лични дневници   
Прочетен: 896 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 08.04.2011 21:49


 Объркана съм! Как да кажа на самотата Здравей! Как да се предам в нейните ръце, без да ме е страх какво ще се случи сега, от тук нататък. Дълбоко в себе си, знам, че ще се справя, че ще намеря не просто силички, а сили да се съвзема, да намеря макар и пръсната любов в различни хора, занимания и действия.
  Аз няма да бъда сама в истинския смисъл, знам, че винаги има хора до мен, но ми е трудно да кажа чао или сбогом на .....любим човек. Истината е, че се страхувам да остана сама, да спра да обичам от утре, сякаш това е толкова лесно, колкото тези думи да се напишат. Толкова време се борих, исках и вярвах, че нещатата може и ще са по- различни, че няма да запълвам, незапълненото от него време с други неща, защото исках и все още искам той да е там с мен. Идеални няма, но моето търпение вече е доста изчерпано, досатъчно компромиси направих, вярно бях себе си и не съжалявам за нито една секунда от времето прекарано в смях,безгрижие, усмивки и много любов. Всъщност всяко начало има край, той не винаги е хубав, нито пък е лесен за героите в приказката, но тя завършва по един или друг начин "punto finito" идва.
   Окончателното решение не е взето, но мислите отдавна се въртят в хубавата руса главица. За съжаление сините очи са влажни и зачервени, а как само не харесвам да са такива тъжни. Искам ги винаги такива палави, усмихнати и игриви, посрещащи всеки поглед с добро, но понякога идват и такива моменти. Вече съм по- спокойна след като излях всичко това. Каквото и да става ще продължа напред силна и непоколебима. Да, страх ме е, но страхът винаги е в нас, просто не винаги го допускаме. Той обича да се настанява, когато сме слаби и уязвими, а аз не искам да ставам такава. Ще намеря сили, ще взема решение и ще продължа напред по своя път.
   Това, което искам сега е време и почивка. Самота, не идвай!



Тагове:   самота,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iconoclast - ...
21.01.2011 03:16
Краищата са различни, понякога можеш да спреш от утре, защото наистина не обичаш, защото си се залъгвал, че това което си изпитвал е любов, а друг път просто знаеш, че трябва да тръгнеш по друг път... за това и няма да можеш да спреш да обичаш от утре, обичала някога така ще трябва да позволиш на страхът да пусне самотата, а тя да донесе времето, с което да си отидат сълзите, тъгата и неизгасналата любов. А до тогава ли... не спирай да се усмихваш и да вярваш, че този свят е създаден за да те кара да си щастлива, в каквото и да се състои това (hug)
цитирай
2. romanticgirl25 - този човек е минал през същото май
01.07.2023 17:10
Ами не зная какво да кажа. Ако те познавах преди бих ти казала да му дадеш ултиматум. Не се живее с мамино синче което ти д адондуркаш. Защо за Бога правиш компромис със себе си? Нима са свършили мъжете? Брат ми се разведе, сестра ми се раздели с гаджето си защото той не умееше да я люби. В началото все много се фукаха пред мен палавите но накрая.....пред спирки се целуваха докато аз бях в пика на една изчерпана връзка, бяхме се разделили но тя не се усещаше че ме боли д аги гледам щастливи. Аз се радвах. Сега съм много щастлива, че принцесата ми има мъж с опит и и помага, готви, чисти, всичко докато тя е заета с нейни неща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: solete
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27714
Постинги: 9
Коментари: 7
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031